fredag 3 april 2009

Tummen upp i allmänhet

Dagen i helhet har varit nästintill fantastisk. Onyttigheter, mys, sol, värme, gräsmatta, glatt och musik är ord som sammanfattar dagen ganska så väl. 

När jag skulle fara hem från skolan så togs både tåg och buss smått upp av en flock med scouter, danska sådana. Jag satt och funderade på bussen och kom fram till att de nog var maskerade terrorister. Jag vill mena, vem 
känner sig hotad av en scout? Blå skjorta, shorts, liten scarfs och gärna en keps, i allmänhet ganska töntiga. Och deras packning är ju inte heller att leka med, så det skulle hur lätt som helst kunna gå omkring och bära på bomber och liknande farliga saker. Slutsats, jag var omringad av en flock terrorister med skjorta och scarfs. 

För tillfället pågår packning, jag är sämst på att packa, jag hatar att packa, tummen ner på att packa.

Inga kommentarer: