onsdag 2 mars 2011

T+T=(Y)



Denna video väljer jag att lägga upp på grund av tre stycken orsaker:

1. Igår när jag fick välja vad vi skulle se på tv så valde jag mellan "Sverker rakt på" och "Dansbanan i Täfteå". Pappa sa:
- "Jag undrade om du var en tant redan igår när vi kollade på gynekologen i Askim, nu är jag övertygad." (Där är en tant med i videon, därför passade det in, för den som missade det)

2. När jag idag körde hem från träningen (träningen som jag för övrigt övervägde att stanna hemma ifrån för att kunna se på "Halv åtta hos mig") så såg jag två väninnor sitta i busskuren, fixade och donade för utgång. Jag skulle kunna välja att svänga in lite fint i kanten för att säga hej. Men väljer att köra upp för den lite för höga trottoarkanten KABOSICHA lät det, men hej sa jag. (vår allas vän Örjan Lax kör också på trottoaren)

3. Därför att jag finner klippet roande.

Inga kommentarer: